piątek, 17 lutego 2012

Cześć

Witam was serdecznie na moim blogu. Nazywam się Beata i jestem miłośniczkom zwierząt, roślin oraz przede wszystkim książek. Zdecydowałam się utworzyć tego bloga bo często jedno zdanie zmienia wszystko i to nie tylko w książkach. Dlaczego padło na aforyzmy? Odpowiedź jest prosta bo są krótkie i błyskotliwe. Jedno zdanie, odpowiednio dobrane do sytuacji, może zmienić sposób postrzegania mnie w oczach innych, a ja lubię gdy ludzie uważają mnie za osobę inteligentną. Nie będzie to blog w pełni znaczenia tego słowa jeśli nikt na nim nie będzie pisał, dlatego zapraszam do komentowania i pisania. W zamian za co ja będę się starała często przedstawiać wam nowe aforyzmy, sentencje, złote myśli czy przysłowia wraz z krótką notką o nich. Jeszcze raz zapraszam do pisania i dodawania waszych własnych myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz